11 класс

Красивые стихи и поздравления с окончанием школы 11 класса девочке ...



28 05 20 Геометрія
                        Підсумкова контрольна робота

ЗНАЙДІТЬ СКАЛЯРНИЙ ДОБУТОК ВЕКТОРІВ:n(3 --2 4)m(--5 1 3)

2)Обчисліть  об"ем циліндра осьовим перерізом якого є квадрат з діагональю4 корня из 2

3)Укажіть точку з якою збігається основа висоти трикутної піраміди  усі бічні грані якої нахилені під однаковим кутом до площини основи.

4)В основі піраміди лежить прямокутний трикутник з катетом 12 см і  гіпотенузою 20см Знайдіть  об"єм піраміди якщо всі бічні  ребра нахилені до  иплощині основи під  кутом 45 градусів

5)У конус радіус основи якого дорівнює 3 см а висота----4см вписано кулю  Знайдіть площу поверхні цієї кулі





2705 20           Алгебра

                      Підготовка до  ЗНО
https://zno.osvita.ua/mathematics/247/



26 05 20 Алгебра
                              Підготовка до ЗНО

https://zno.osvita.ua/mathematics/15425 05 20 .Алгебра.



25 05 20                         Підсумкова контрольна робота.

  Завдання 1. Розв’яжіть систему рівнянь 


Завдання2. Знайти розв'язки показникового рівняння
      

  Завдання 3                      Знайти корені рівняння  

Завдання4 Знайдіть площу фігури.обмежену лініями: у= х + 3  і      У= х 2 - 3


Завдання 5  Кафе проппонує в меню 3 перші страви. 6 других і 5 третіх страв Скільки існує способів вибрати обід із трьох страв(по одний страві кожного виду)?



2205 20 Геометрія
                                Підсумкова контрольна робота
1)Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 20см  і28см .а бічна сторона =5см.Знайди площу  трапеції.подібної до даної. висота якої дорівню 9см

2)Через точку  О  перетину діагоналей    квадрата  АВСД проведено перпендикуляр МО до його площини. сторона квадрата  дорівнює 2а .Знайти  відстань між прямими  АВ і МО
3)У прямокутному паралепіпеді  діагональ dутворює з площиною основи кут альфа .а з площиною бічної грані ----кут бетта .Знайти   об"єм паралепіпеда.

4)В основі піраміди лежить прямокутний трикутник з катетом 8см. Основа висоти піраміди----центр описаного навколо  трикутника основи кола радіуса 5см.Знайти об"єм піраміди.якщо ії висота дорівнює 7см.


21 05 20 Геометрія

                 Формули для обчислення об"ємів                             
  Формула для вычисления площади основания прямоугольного параллелепипеда S=-=  ab            где a, b - стороны

Презентація до уроку "Об'єм піраміди і конуса"V=abh
Объём параллелепипеда  

ОБ'ЄМ МНОГОГРАННИКІВ — презентация на Slide-Share.ru 🎓

Розв"язування задач:15.24;14.12; 16.13;


19 і 20  05 20
                          Підготовка  до  ЗНО


Картинки по запросу объем конуса цилиндра шара
Все возникшие вопросы--на вайбер






18 05 20 Алгебра
                                  Підготовка к З,Р,О,

Основні методи розв'язування логарифмічних нерівностей

  1. loga f(x) > ba > 1   <=>   f(x) > ab
    1. logg(x) f(x) > b   <=>   f(x) > g(x)bg(x) > 1f(x) < g(x)b0 < g(x) < 1f(x) > 0
    2. logg(x) f(x) < b   <=>   f(x) < g(x)bg(x) > 1f(x) > 0f(x) > g(x)b0 < g(x) < 1
    3. loga f(x) > loga h(x)a > 1   <=>   f(x) > h(x)h(x) > 0
    4. loga f(x) > loga h(x)0 < a < 1   <=>   f(x) < h(x)f(x) > 0
    5. loga f(x) < loga h(x)a > 1   <=>   f(x) < h(x)f(x) > 0
    6. loga f(x) < loga h(x)0 < a < 1   <=>   f(x) > h(x)h(x) > 0
    7. logg(x) f(x) > logg(x) h(x)   <=>   f(x) > h(x)g(x) > 1h(x) > 0f(x) < h(x)0 < g(x) < 1f(x) > 0
    8. logg(x) f(x) < logg(x) h(x)   <=>   f(x) < h(x)g(x) > 1f(x) > 0f(x) > h(x)0 < g(x) < 1h(x) > 0

    Приклади розв'язання логарифмічних нерівностей

    Приклад 1.

































    Приклад 1.
    Розв'язати нерівність log2 (x2 + 3x) ≤ 2.
    Так як основа логарифму 2 > 1, то скористаємось третім методом для розв'язання нерівностей
    log2 (x2 + 3x) ≤ 2   =>   0 < x2 + 3x ≤ 22   =>   x2 + 3x ≤ 4x2 + 3x > 0   =>   x2 + 3x -4 ≤ 0x(x + 3) > 0   =>   (x + 4)(x -1) ≤ 0x(x + 3) > 0
    Знайдемо спільний розв'язок:
    x ∈ [-4; -3) ∪ (0; 1]
    Відповідь: x ∈ [-4; -3) ∪ (0; 1].
    Приклад 2.
    Розв'язати нерівність logx - 3 (x - 1) < 2.
    Використаємо другу схему для розв'язання нерсті
    logx - 3 (x - 1) < 2   =>   x - 1 < (x - 3)2x - 3 > 1x - 1 > 0x - 1 > (x - 3)20 < x - 3 < 1   =>   x - 1 < x2 - 6x + 9x > 4x > 1x - 1 > x2 - 6x + 93 < x < 4   =>   x2 - 7x + 10 > 0x > 4x2 - 7x + 10 < 03 < x < 4   =>   (x - 2)(x -5) > 0x > 4(x - 2)(x -5) < 03 < x < 4   =>   x ∈ (-∞; 2) ∪ (5; +∞)x > 4x ∈ (2; 5)3 < x < 4   =>   x ∈ (5; +∞)x ∈ (3; 4)   =>   x ∈ (3; 4) ∪ (5; +∞)
    Відповідь: x ∈ (3; 4) ∪ (5; +∞).
    Приклад 3.
    Розв'язати нерівність log20.5 x + log0.5 x - 2 ≤ 0.
    ОДЗ x > 0.
    Зробимо заміну log0.5 x = t
    t2 + t - 2 ≤ 0
    (t + 2)(t - 1) ≤ 0
    -2 ≤ t ≤ 1
    Повернемся до змінної x і з врахуванням ОДЗ розв'яжемо нерівність:
    t ≥ -2t ≤ 1   =>   log0.5 x ≥ -2log0.5 x ≤ 1   =>  
    Так як основа логарифму 0.5 < 1
      =>   x ≤ 0.5-2x ≥ 0.51   =>   x ≤ 4x ≥ 0.5
    Відповідь: x ∈ [0.5; 4].
    Приклад 4.
    Розв'язати нерівність: log0.4 x + log0.4 (x - 1) ≥ log0.4 (x + 3).
    ОДЗ: x > 0x - 1 > 0x + 3 > 0   =>   x > 0x > 1x > -3   =>   x > 1
    Скориставшись властивістю, суми логарифмів, перепишемо нерівність:
    log0.4 x(x - 1) ≥ log0.4 (x + 3)
    Так як основа логарифму 0.4 < 1 використаємо 8 схему для розв'язання нерівностей, з врахуванням ОДЗ:
    x(x - 1) ≤ x + 3x > 1   =>   x2 - x ≤ x + 3x > 1   =>   x2 - 2x - 3 ≤ 0x > 1   =>   (x + 1)(x - 3) ≤ 0x > 1
    Знайдемо спільний розв'язок:
    Відповідь: x ∈ (1; 3].
    Приклад 5.
    Розв'язати нерівність: (3 - 2x) log0.1 x < 0.
    ОДЗ: x > 0
    Знайдемо нулі функції, що стоїть в лівій частині нерівності:
    (3 - 2x) log0.1 x = 0   =>   3 - 2x = 0log0.1 x = 0   =>   x = 1.5x = 1
    Застосовуючи метод інтервалів, знайдемо розв'язок:
    Відповідь: x ∈ (1; 1.5).

    Розв'язати нерівність log2 (x2 + 3x
2)Відео

































 урок:

3) Розв"язання вправ №25.370(1;4)  25.373(2;3)







                   
           Комбінації     конуса та  піраміди
Добавьте подпись
Презентация по математике "Комбинации различных геометрических тел"Комбінації геометричних тіл


2))Приклад розв"язання задачи за планом





                                  Розв’язання.

Презентация по математике "Комбинации различных геометрических тел"

Д/з



14 05 20 Геометрія


                                                   Зрізаний конус
11)теоретичний матеріал:


Зрізаний прямий круговий кону
Зрі́заний ко́нус — геометричне тіло, що знаходиться між площиною, що перетинає конус паралельною до його основи і самою основою.
Вираз, що дозволяє обчислити об'єм зрізаного кругового конуса має вигляд:
.
Довжина твірної l:
.
Площа бічної поверхні зрізаного конуса:
.
Висота вихідного конуса до зрізання










Переріз зрізаного конуса площиною, який проходить через його вісь, називають осьовим перерізом зрізаного конуса (мал. 497). Осьовий переріз зрізаного конуса - рівнобічна трапеція, основи якої - діаметри основ конуса, бічні сторони - твірні зрізаного конуса, висота цієї трапеції дорівнює висоті зрізаного конуса.


Приклад. Довжина твірної зрізаного конуса дорівнює 13 см, висота - 12 см, а більший із радіусів основ - 7 см. Знайти площу осьового перерізу зрізаного конуса.
Розв’язання. 1) Нехай АА1В1В - осьовий переріз зрізаного конуса, АА1 = 13 см, ОО1 = 12 см, АО = 7 см (мал. 497).
2) Виконаємо планіметричний малюнок перерізу (мал. 498) і проведемо висоту А1К трапеції АА1В1В, А1К = ОО1 = 12 см.


  

3)Д/з16.17;№16.48

13 05 20Алгебра
                                 Дробово   раціональні   вирази.

1)Теоретичний матеріал:

Вирази, в яких є лише додавання, віднімання, множення змінних або зведення їх до степеня, називаються цілими раціональними алгебраїчними виразами.
Приклад:
2,6x+5yz23+3
z23 не є дробовим раціональним виразом, оскільки в знаменнику немає змінної.
Вирази, в яких є ще й ділення змінних, називаються дробовими раціональними алгебраїчними виразами.
Приклад:
2x;4yz+3;a3c;xx5+x24+x — дробові раціональні вирази.
  
Дробові раціональні вирази мають область визначення з усіма значеннями змінних, що не перетворюють знаменник на 0 (тому що на 0 ділити не можна).

Є завдання на знаходження області визначення, але під час розв'язання дробових раціональних рівнянь потрібно також обов'язково знаходити область визначення.

Приклад:
Знайди область визначення виразу x2x.

Розв’язання:2x0x2x2, значить, при x = 2 вираз не має сенсу.

Відповідь: область визначення виразу — x(;2)(2;+)

Розв'яжи рівняння: x2+1x1=2xx1
Розв’язання:
x2+1x1=2xx1x2+1=2xx22x+1=0D=0x1=x2=1
Отримані корені не належать області визначення рівняння.
  
Відповідь: немає коренів.
Рівні знаменники відкидаються. Знаходимо область визначення рівняння:
x10x1
З виникненням уявлень про цілі числа виникали уявлення і про частини одиниці, точніше, про частини цілого конкретного предмета. Так, виникнення уявлення про число «два» зумовлювало уявлення про «половину», про «половину половини» і т.д. З появою натурального числа n виникло уявлення про дріб виду , який тепер називають аліквотним, родовим або основним. Першим дробом, з яким ознайомилося людство, як неважко побачити, була половина в її точно конкретній формі, саме у вигляді половини якого-небудь реального предмета.
Є всі підстави припускати, що спочатку існували тільки двійкові дроби. 
Пізніше до цих дробів було приєднано  та її двійкові поділи. Так, ділення аршина на 16
 вершків відповідає вимозі, щоб  його частини виражалися цілими частинами вершків. Така двійкова система ділення основної одиниці була яскраво виражена ще в старій руській системі вимірювання площ полів і деяких інших величин. У XV ст. як одиницею вимірювання площ почали користуватися сохою (соха – 80 чвертей, чверть десятини), а також пів сохою, пів-півсохою 


(чверть сохою), півчвертьсохою тощо.

У зв’язку з діленням різних одиниць вимірювання на частини на Русі були дуже поширені дроби виду: половина (), чверть (), півчверть (), пів-півчверть (), пів-півчверть, або мала чверть (), третина (), півтретина (), 
пів-півтретина (), пів-півтретина, або мала третина () і т.д.

Дробово-раціональні вирази       

1. Цілі вирази складаються із чисел, букв і степенів та дій додавання, віднімання, множення, піднесення до степеня та ділення, крім ділення на змінну.

Приклад – цілі вирази.
Будь-який цілий вираз можна подати у вигляді многочлена.

2. Дробові вирази обов’язково містять дію ділення на вираз зі змінною (змінними), a також можуть містити всі дії, які є в цілому виразі.
Приклад– дробові вирази.

3. Цілі вирази разом з дробовими виразами називають раціональними виразами.

4. Запис , де AB – деякі буквені або числові вирази, називають дробом.
    Дріб , де A і B – многочлени, називають раціональним дробом.
Приклад – раціональні дроби.

5. Область допустимих значень змінних у виразі (ОДЗ) – усі такі значення змінних, при яких вираз має зміст.
Для раціонального дробу  допустимі значення змінної визначаються за умови  (знаменник не повинен дорівнювати 0).
Приклад: Для виразу  допустимими є всі значення а , крім тих, при яких , тобто , тобто  або 
ОДЗ: (або a≠2 і a≠-2, або всі a, крім  та 

6. Раціональний дріб  дорівнює 0, тоді і тільки тоді, коли A=0 і B≠0  (  або )

Щоб знайти значення змінної, при якому раціональний дріб  дорівнює 0, треба:
а) знайти ОДЗ дробу (з умови B≠0);
б) прирівняти чисельник до нуля (A=0) і знайти відповідні значення змінних;
в) із значень, здобутих в п.б) вилучити ті, що не ввійшли до ОДЗ (див. п. а)).
Приклад: При якому значенні змінної дріб дорівнює нулю?

Розв’язання
1)     ОДЗ: ;
2)     , або ;
3)     x=не входить до ОДЗ, тому при  дріб 

Завдання №1Д/з
1) Серед поданих виразів із змінними вибрати цілі, дробові вирази, раціональні дроби:
а) ;         б) ;       в) ;       г) ;   д) ;    е) 
Позначте цілі вирази.

а
б
в
г
д
е

Позначте дробові вирази.
а
б
в
г
д
е
Позначте раціональні дроби.
а
б
в
г
д
е
2) Знайдіть значення виразу:
а) , при   
б) , при  
в) , при  

3) Укажіть допустимі значення змінної у виразі:
а) ;      б) ;      в) .


12 05 20 Алгебра
                                                Підготовка до ЗНО
                                      Формули скороченого множення
1) Теоретичний матеріал(приклади)  https://www.youtube.com/watch?v=6r7zlDoY-rY&list=PLeHY5pfB-AyhdGdsHGV9LmbWtBhAkOesH&index=8
2)Розв"язування вправ
Решение задания номер 620 | 18. Розкладання на множники різниці ...


Математичний стенд Основні формули елементарної математики купити ...
















Тотожні перетворення: типові помилки з математики. Частина 1. |
ВИКОРИСТАННЯ ФОРМУЛ СКОРОЧЕНОГО МНОЖЕННЯ ДЛЯ РОЗКЛАДАННЯ ...

7 клас. Формули скороченого множення. Розв'язок завдань. Урок 3 ...




08 05 20.Геометрыя
Комбынацыъ цилиндра.конуса та сфери

1) Видеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=en3_5lC8zII

2) Приклади задач у зошит
)Презентация на тему: "«Решение задач на комбинации многогранников ...

Презентация на тему: "«Решение задач на комбинации многогранников ...

3)Д/з

Д/Презентация на тему: "«Решение задач на комбинации многогранников ...




07 06 20.Геометрія
                                           Розв"зування вправ.







2)Запитання:
 1. Основа циліндра, конуса. 2. Тіло, утворене обертанням півкола навколо його діаметра. 3. Тіло, утворене обертанням прямокутного трикутника навколо його катета. 4. Найбільша хорда. 5.Точка, рівновіддалена від усіх точок на колі. 6.Перпендикуляр, опущений з вершини піраміди на площину основи. 7.Знаменитий давньогрецький математик, фізик і механік. 8.Тіло, утворене обертанням прямокутника навколо його сторони. 9.Одна з трьох основних фігур у просторі. простпросторі. --підготуйте кросворд
Розв"язування вправ№ 18 .34№18.26


п



06 05 20 Алгебра
                                   Розв"язування вправ
1)Теорія: розв"язання нерівностей  (метод інтервалов)https://www.youtube.com/watch?v=pQnc_f37_68&list=PLeHY5pfB-AyhdGdsHGV9LmbWtBhAkOesH&index=11&t=0s
2) Розв"язування вправ:

Обчислення: Є два способи як можна перетворити нерівність на практиці
І – спосіб:
Застосовуємо формули скороченого множення, а саме - різниці квадратів

На числовій осі цьому відповідають значення

ІІ – спосіб:
Перенести 16 в ліву сторону та знайти корені квадратного рівняння

Звідси "ікс" належить інтервалу xє(-3;5).
Відповідь: (-3;5) – В.

Приклад 9.11 Розв'язати нерівність (x-3)(x+5)(4-x)≥0.
3) Приклади записать у зошит




05 05 20 Алгебра
                                 Підготовка до ЗНО
1)https://www.youtube.com/watch?v=goB-se1kwBA ЗНО- 2019
2)Завдання --у зошит
3)https://zno.osvita.ua/mathematics/298/(перша частина)


04 05 20 Алгебра
                                         Підготовка    до    ЗНО
1) Повторення та приклади:   https://www.youtube.com/watch?v=8NZy1824p7
2)Конспект у зошит
3)Д/з № 3.1391-4) №3.23


30 04 20 Геометрія
                                                       Тіла обертання

1)Повторення  https://www.youtube.com/watch?v=Q8AN__ZbsHk
https://www.youtube.com/watch?v=-E1ER8-s_B8
2)Конспект у зошит
3)Розв"язування задач:18.24;;18.20;18.29.

29 04 20 Алгебра

                                                                Розв"язання вправ.

1)Знайти значення виразу 2х - у. якщо (х;у) є розвязком системи рівнянь:
[7 2х+6у= 2
[2 х+1 – 3у = 43

2)Вклад. який  лежить у банку з початку року.  зростає до кінця року на 10% Вкладник вніс на початку 2017 року 500гр.;600грн на початку---2018року;  700грн---2019;Скільки гривень прибутку отримає вкладник наприкінці  2020 року?

3)Установити відповідність між заданими виразами(1---4) та виразами.які їм тотожно дорив
                1.а 3+(2в) 3                                                                                              А(а+2в) (а2 +2ав + в2

                 2.(2а)33                                                                                               Б(а+2в)(а– 2ав+в2
                 3.(2а+ в)3       
                  4.(а+2в)3                                                                                   В а3+6а2в + 12ав2 + 8в3                                                                                                                                             Г 8а3 + 12а2в + 6ав2 + в3


                                                                                                                                       Д(2а + в ) (4а– 2ав + в2)      

                                                                                                 
                                                                                          
                                                                                                 
                                                                                         
  28 04 20. Алгебра Підготовка до ЗНО
                             
1)Розв"язання  системи  рівнянь
   https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=uZVJXmeS2UA&feature=emb_titleПідго
2) коспект
3) Розв"язвання вправ№25.143 (1;2)



27  04 20 Алгебра
                                      Підготовка до  ЗНО

https://www.youtube.com/watch?v=pWVSCEPG8pM--приклади розв"язання  ірраціональних нерівностей і рівнянь
2)Вправи у зошитhttps://www.youtube.com/watch?v=Zjs8Ke1vol8
3)Д/з№21.5(5;6)  21.1(8)



24 04 20. Геометрія
                                        Розв"зування задач
1)Комбінації піраміди та конуса.                             
https://www.resolventa.ru/uslugi/uslugi12.htm
2)Конспект в зошит
3)Решение задачhttps://https://www.youtube.com/watch?v=U43hezwE1hA
4)Д\з 16.64.15.35

23  04 20  Геометрія.
                                                       Піраміда
1)Відповіді на питння стор26
2)Коспекр в зошит
3)Розв"язування задач:https://www.youtube.com/watch?v=rLguHEaZagY
4) Д/з №3.14; №3.31.

22 04 20/ Алгебра
                                             Розв"язування вправ
 1) Розв"язать  рывняння з параметрами
https://www.youtube.com/watch?v=krXOf_UgkWQ&list=PLBnDGoKqP7bbKsrI8mYNKdtAMmrN52zxY&index=2&t=0s
2)конспект


21.04.20  Алгебра.
                                             Контрольна робота
          1 варыант                                                                    2 варыант
                                        1)Розв"я жить  рывняння:                             
 а)     9х-4 35-х +27+0                                                                  а)         3х+3  +5 3х-1+86

  б)-6х2+13х-5=0                                                                          б)-2 х 2+х-3= 0
                       
                          2)   Знайдіть множину розв"язків нерівності:

а)X2- 8|x| -33 < 0                                                                           а)8 x 2 +7|x| - 1>0

б)  25 x – 2 5 x -15 > 0                                                                  б)7 x+7 x-2 – 50> 0
                       

                       3)Знайти перший член арифметичної прогресії; якщо:

 12= -23   d= - 2                                                                        X 6= 16    d = 52
                 
  4)  Знайдіть  похідну  функції:

 У =  (2x-4) 6.                                                                                                  У= ( 6x + 12) 5

                 
                5)Знайдіть найбільше і найменше значення функції на поміжку:

3x 2 -5x 3 +1    [ -2 ;2 ]                                                             2x3 -3x 2 -12x – 2      [-1  ; 2]



17 .04.20. Геометрія
                                 Паралелепіпед
1)Повторення:стор20   запитання
2)Коспект
3Після засвоєння теоретичного:матеріалу приступаем до розв"язування https://naurok.com.ua/test/pryamokutniy-paralelepiped-24660.html


16.04.20.   Геометрія
                                Розв"язування задач
1)Стор12--запитання  (1--12)
"2)розв"язування задач:https://naurok.com.ua/test/mnogogranniki-15311.html--дайте відповіди на 11 запитань


15.04.20. Алгебра Підготока до  З.Н.О

Виконуем ЗНО 2019р(основна сесія тількі тести)

14.04.20 Алгебра
                                Розв"язування вправ

1) Приклади розв"язування вправ:https://www.youtube.com/watch?v=DgtBoMrkDaQ
2)Завдання для повторення курсу алгебри в тестовій формі:стор311 №:14--18.
3)ЗЗавдання З.Н.О.:https://www.youtube.com/watch?v=Cg891Vppx_4



13.04.20.Алгебра
                              Єлементи теорії ймовірностей
1) Повторення теорії:https://www.youtube.com/watch?v=G9UVXy7QBxQ
2)Розв"язування вправ:https://www.youtube.com/watch?v=G4C4KdBuPiw-- приклади розв"язування
3)Завдання для самостийного розв"язання:25.402; 25.404;25.411



10.04.20. Геометрия
                                    . Геометричні перетворення.
1) Повторення теоретичного  матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=2YhXKGR2TfE
2) Розв"язування задач№19.139;19.141;19.142;19.143.

09.04.20    .Геометрыя
                                       Вектори
1)Повторення теоретичного матеріалу:https://www.youtube.com/watch?v=ZUWssDatcs4
https://www.youtube.com/watch?v=22K491v7R
2)Розв"язування вправ:19.123;19.125; 19.128.


08.04.20. АЛГЕБРА Розв"язування вправ.

1)Завдання для  повторення в тестовыйй формы. стор.310-311№11;12;13.;20.
2)Розв"язування вправ: стор 122 №15;17;18.30стор 102-105 повторення 
07.04.20.АЛГЕБРА
                              іНТЕГРАЛ І ЙОГО ЗАСТОСУВАНИЯ
.1)ПОВТОРЕННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО МАТЕРІАЛУhttps://lectures.7mile.net/lec-matanaliz/7-1-4-tablicya-integral.htm
2)КОСПЕКТ3)РОЗВ"ЯЗУВАННЯ ВПРАВ№25.395(1;3; 25.399(1;3;5;) 25.400(6;7;8)7) 
06.04.20.  Алгебра
                               ! Розв"язування вправ.
1)Стор309 №:1-5    ; №6;8;10;                                                                                                    Розв"язання на вайбер                          

     03. 04.20. Геометрия Декартові координати  на площині.
1) Теоретический материал:https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/64.html
 и работаем с тестами Мне отправляем таблицу
№19.132 ;19.129

02.04.20. Геометрия Коло.Круг.

1) Повторяем теорию:https://www.youtube.com/watch?v=SojYSsjWSe0
2)Работаем над составлением коспекта.
3) Приступаем к решению задач:19.95;19.98;19.101.




01.04.20 Алгебра
                             Решение упражнений

1) вспминаем теорию по составленю уравнения касательной 

https://www.youtube.com/watch?v=4oPGI3ZfkAo

2)Решаем№25.382((2;4);25383(угловой коэффициент равен значению производной 
в заданной точке)



31.03.20.Алгебра.Похідна та ії застосування

1)вспоминаем формулы нахождееия 
производнихhttps://www.webmath.ru/poleznoe/formules_8_6.php

2)Запищите их себе в тетрадь

3)правила дифференцирования:https://www.youtube.com/watch?v=KGSBe05lFRE
4)дом.задание№25.377(2;3;4;6;11.)25.382;25.388(2;9) 




30.03.20
Алгебра
 Самостоятельная работа
"Показательная и логарифмическая функции"

Задания: стр307 №1;3;7;8;9;10;13;16;19;20.
Решения присылайте на вайбер.

25.03.20
ГЕОМЕТРИЯ
Треугольники
Повторення курсу планіметрії
Повторяем  основные виды треугольников и их свойства  по данной ссылке  http://math4school.ru/treugolniki.html#spr702
Решаем задания №19.2;19.7; 19.9; 19.14

26.03.20 
ГЕОМЕТРИЯ
Чотирикутники. Правильні многокутники
https://www.youtube.com/watch?v=vIbl7qDdsVQ https://www.youtube.com/watch?v=KiDzL0t-b1Q  После того как вы повторите и запишите всю теорию приступайте к решению №19.58;19.61;19.88.  



24.03.20
АЛГЕБРА
Решение логарифмических уравнений и неравенств.
         
https://nsportal.ru/shkola/algebra/library/2016/08/07/tema-samoobrazovanie-logarifmy-reshenie-logarifmicheskih-uravnen  
Внимательно  прочитайте ссылку и решите следующие задания, 
используя теорию:№25.37225.374;25.376.
УСПЕХА  ВАМ !!!!!!!


АЛГЕБРА
Логарифмическая функция. Логарифмические уравнения и неравенства.
Задания: стр.283 №25.359  25.362 25.364.
Объяснение темы вполне понятно изложено здесь.












ГЕОМЕТРИЯ
-задания появятся в средуhttps://www.youtube.com/watch?v=bEjnEjawtlo

1 комментарий:

  1. Я Артур Борис - житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, підприємець / бізнесмен. У мене колись були труднощі у фінансуванні мого проекту / бізнесу, якби не мій хороший друг, який познайомив мене з паном Бенджаміном Лі, щоб отримати кредит від 250 000 доларів США від його компанії. Коли я зв’язався з ними, мені було потрібно лише п’ять робочих днів, щоб процес оформлення кредиту був переведений на мій рахунок. Навіть з поганою кредитною історією вони все ще пропонують вам свою послугу. Вони також пропонують всі види позики, такі як бізнес-позики, позики на житло, особисті позики, кредити на авто. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог нагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ОтветитьУдалить

Твой класс
Имя Фамилия(не обязательно)
Вопрос/предложение